• Home
  • Blogs
  • Decorum lanceert nieuwe campagne op Vakbeurs Aalsmeer

Decorum lanceert nieuwe campagne op Vakbeurs Aalsmeer

Dit kwaliteitslabel voor planten en snijbloemen verrast ook dit jaar iedereen, maar dan op een andere manier.

De Aalsmeerse bloemenbeurs die van 9 tot en met 11 november 2022 plaatsvond in de veiling Royal FloraHolland, was voor exposant Decorum de perfecte plek om haar meest verwachte campagne van het jaar te lanceren. Het ging om veel Nederlandse trots en liefde voor de kwaliteitsplanten en -bloemen die haar leden voor de wereld produceren.

Decorum – Het beste van het beste Planten & Bloemen
Je hebt bloemen en je hebt bloemen van Decorum. Door de jaren heen heeft Decorum altijd gezocht naar de meest innovatieve processen, de meest zorgvuldige teelt- en productiedetails, en vooral het geven van de beste en meest hoogwaardige planten en bloemen aan elke klant. Dit is waar hun nieuwste campagne over gaat.

Het hoofddoel van de campagne?

De wereld laten zien dat de bloemen van Decorum geen gewone of normale zaak zijn. Decorum streeft altijd naar het beste van het beste en niets zal ooit standaard zijn. ‘Het neusje van de zalm’ is wat ze lieten zien tijdens de Trade Fair Aalsmeer die zoals gebruikelijk werd georganiseerd in het gebouw van Royal FloraHolland.

Royal FloraHolland is de grootste beurs van Nederland
Royal FloraHolland Trade Fair Aalsmeer is de grootste beurs van Nederland en dit jaar ontving Decorum al haar klanten en ambassadeur. Het omvatte drie complete dagen waar men zich kon laten inspireren door bloemprofessionals, met meer dan vijfhonderd stands met de nieuwste trends in bloemen en planten.

Decorum verrast ook dit jaar weer iedereen, maar op een andere manier: Dit was zonder twijfel een van hun grootste campagnes tot nu toe, geïnspireerd door de beroemdste Nederlandse ontwerpers met als doel Nederland en wereldwijde bloemenprofessionals te inspireren. Decorum doet dit niet alleen en niet met een eigen winkel, maar samen met een uitgebreid netwerk van gespecialiseerde handelaren.

Met de campagne komt toegewijde ondersteuning om de Decorum producten aantrekkelijker te maken voor handelaren en hun klanten. Dit omvat ook een tuincentrumoplossing en POS-materiaal voor bloemisten.

Alle Decorum-producten komen van Nederlandse bodem
Tijdens de prachtige beursdagen toonde Decorum haar opvallende producten en benadrukte dat ze allemaal van Nederlandse bodem komen. Dag en nacht zijn vijftig van de beste Nederlandse kwekers met passie bezig met het kweken van de mooiste, kleurrijkste en meest bijzondere planten en bloemen voor de Decorum-collectie. De liefde van de kweker voor zijn plant of bloem en het vakmanschap maken elk product bijzonder.

De telers van Decorum zijn voortdurend op zoek naar nieuwe soorten om je te verrassen en te blijven inspireren. Het bedrijf deelt dat ze dit alles doen met zorg voor mens en natuur. Door zo duurzaam mogelijk te telen, besparen ze energie en helpen ze langzaam mee om goed voor onze planeet te zorgen. De telers van Decorum zijn de ontwerpers van de haute couture van bloemen en planten. Topkwaliteit en topcreativiteit vormen de basis van hun collecties.

Vraag naar de topcollecties van Nederlands beste kwekers bij uw bloemist en tuincentrum of shop online.

Meer over Decorum
Decorum heeft er veel plezier in om altijd een belangrijke en positieve impact te hebben op alles wat ze doen, vooral op de Trade Fair Aalsmeer in Nederland. Het is het premiumlabel van meer dan vijftig Nederlandse planten- en snijbloemenkwekers. Elke teler in het team werkt samen aan een merk dat staat voor duurzaamheid, innovatie en uitmuntendheid.

De productlijn van Decorum is voortdurend in ontwikkeling en altijd verrassend dankzij honderden verbeteringen per jaar.

Bron: Thursd.com

  • AgraWool International
  • Spoorlaan Noord 175
  • 6042 AB Roermond
  • +31 (0)475 47 20 17
  • info@agra-wool.nl
© AgraWool | International. Alle rechten voorbehouden.
Beheer en onderhoud LinQxx.